Strån ifrån skogen

Lite strån och fina bladväxter plockade vi även igår, Mini och jag. Naturen erbjuder massor! Och lite utav det hamnade på köksbordet, i en vas som jag ”gjorde” av en gammal ketchupflaska som jag klädde av, trädde vitt naturband runt och lite washi som effekt.

NU har jag suttit och gäspat länge… I morgon blir det familjedag i stan med ponnyridning, ansiktsmålning, hoppborg och annat trevligt. Så jag skall faktiskt sätta klockan, annars kommer vi aldrig upp. Trötta familjen kan sova lääääänge, speciellt eftersom vi suttit uppe länge och haft fredagsmys. Pizza, ostbågar, chipps, dipp, dricka och film stod på menyn :-)

4 thoughts on “Strån ifrån skogen

TACK för din kommentar :)

