Grafitgrå öppnar butik

Och jag hade sååå GÄRNA velat vara där på invigningen den 21/9, men känner inte att jag har råd att ta in på hotell så hux flux för en opening. Men det hade varit fabolous! Ibland undrar jag varför jag inte flyttar till Jönköping. Dom har ju världens bästa butiker :-)

Men, eftersom jag inte klarar av att bo utan min storfamilj, håller jag mig här ;) Men GRAFITGRÅ, jag fullständigt ÄLSKAR hennes blogg, och hennes fina verk likaså. Tänk, vad underbart att kunna leva ut sin dröm så och öppna eget… ♥ Det stora korset skulle gärna få flytta hem till mig, även några ljusstakar :-)

 

TACK för din kommentar :)

