Tidsinställt – D.I.Y – naturlig ljusstake

Jag tror att vi kör ett D.I.Y-projekt till, när vi ändå är i farten, och eftersom jag jobbar i morgon så tidsinställer jag så Ni slipper att lida över att det inte uppdateras ;) Silje, är en norsk bloggerska som tar in oerhört mycket ifrån naturen och skapar alltid finfina  saker utav det. Nu har hon tagit vanliga IKEA-flaskor och trätt kottar runt med hjälp av ståltråd, och stoppat en ljus i. Helt plötsligt har vi en fin naturlig ljusstake :-) Tummen upp Silje!

 

2 thoughts on “Tidsinställt – D.I.Y – naturlig ljusstake

  1. så vackert, jag har iof tagit gamla bruna & genomskinliga flaskor, från min farmorstid, de är vackra, skulle ju kunna pynta dem..*L*
    Tack för tipset du fina!
    Du fyller mig med glädje!

TACK för din kommentar :)

