D.I.Y – Belysning!

Jäklar vad jag älskar D.I.Y – projekt, och ännu mer när folk lägger upp dom i sina bloggar med, så att alla kan få njuta och inspireras. Det är så mycket mer värdefullt att ha unika saker hemma, som man faktiskt har skapat själv. Caisa K har till och med varit så shysst att hon skrivit en utförlig beskrivning av sitt projekt, och det TACKAR vi för! Och när de har inslag av naturen så smälter jag rakt av. Fina Caisa K har gjort en galet fin kvistig lampskärm, som jag själv bara MÅSTE testa ♥ I löööv it! En riktig 10-poängare!! Och en stjärna i kanten för att hon är skribenten av en av mina absoluta favoritbloggar, Caisa K alltså ;)

2 thoughts on “D.I.Y – Belysning!

  1. Blir ympad av mskor som drar in naturen i hemmet, jag älskar med att ha naturdesign hemma, tyvärr bor jag för trångt nu, så det går inte få in mer..*tråkigt*.. men hoppas att framtiden ger mig större om inte annat, så hoppas jag att jag får fortsätta att njuta av dina tips & idéer ♥

TACK för din kommentar :)

