Äntligen hemma

Efter 66 timmars arbete. Och jag är sjuk som fasen… Nu kom febern med och jag är alldeles skakig. Hostan har klöst sönder hela min hals och min stackars näsa är helt söndersnöten… Mums! Har precis klunkat Cociliana och skall bädda ner mig nu… Skit också, jag som hade velat greja här hemma :/

Men jag får drömma mig bort lite tillsammans med min nya Elle Interiör i alla fall :-) Om jag kan se nåt med mina rinnande ögon…? – Ja, det är grymt synd om mig idag! Så jag fick ta och skicka iväg en prenumeration till mig. TACK :-)

TACK för din kommentar :)

