Våran ”nya” matplats

Var på Hembergs matthörna igår och kikade och eftersom jag inte vill ha något som alla andra har, så valde jag att inte köpa en, utan hela sex stycken mattor till matplatset som jag kan lägga hur jag känner för. På så vis slipper man den klassiska kvadratiska, eller cirkelformade. Jag är GRYMT NÖJD med resultet!! Även en tur till MIO blev det också för inköp av ny klocka och ny detalj i form av en läcker kantig vit giraff :-) Sist, men inte minst… Vita underbara krispiga liljor på bordet

2 thoughts on “Våran ”nya” matplats

TACK för din kommentar :)

