Räknar ner…

Jäkel, vad jag räknar ner nu alltså. Om 8 dagar så ligger vi nere på playan i Parga och har det sjukt skönt. Som jag längtar!! Det första jag tänker på när jag vaknar och det sista jag tänker på innan jag somnar, typ ♥ Jag är sååå i behov av SEMESTER och har nu bara två ynka pass kvar (40 timmar) innan vi sticker. MUMS

Denna sommaren har verkligen sugit gammel röten kamelballe, så min kropp fullkomligt skriker efter D-vitamin just nu.

Idag så har jag träffat bästa C och haft det gottans. Även sålt av lite prylar… Himla kul det där, så jag tror att jag skall fortsätta med det. Jag har alltid bara gett bort allt till allt och alla, men som jag shoppar så kan man ju faktiskt få lite för det med, så mitt shoppingberoende blir lite kompenserat i alla fall ;)

Just nu myser jag i sängen ♥ Vad gör Ni?

Inspiration från IKEA – livet hemma.

TACK för din kommentar :)

