Rensning och inspiration

Idag skall här rensas… Idag är en jobbig dag. Jag har alldeles för mycket skit för den lilla yta som vi bor på nu, både i huvudet och i lyan, och jag behöver rensa för att få må bra. Idag börjar ett nytt kapitel i mitt liv och jag skall göra allt som står i min makt för att resa mig och få ordning och reda runt mig. Jag bli av med mitt kaos, en gång för alla, och finna glädjen och inspirationen igen. För nu har jag inte mycket sådant och jag saknar det! Men det kommer, för jag vet att jag kan.

M och jag har varit ute och gått idag och även träffat T och E. Alltid lika trevligt så det gör vi nog snart igen. Mini tog sparken ner för första gången någonsin och det gick riktigt bra :-) Älskade lilla lillfis ♥

”Pain is temporary, glory is forever”

Nu skall jag försöka få hit min handyman så det kommer upp lite småfix här hemma. Behöver STRUKTUR!!

DAGENS INSPIRATION… alliesdreamfjellbyboligmagasinetplazainterior, via Design & SplendoursTACK!!

4 thoughts on “Rensning och inspiration

  1. yes yes yes!!!!
    Tack för att du inspirerar mig att ta tag i mitt kaos..
    Tänker precis som dig, jag TÄNKER ta mig igenom!
    Du är underbar – och kämpa på..
    DU är en övervinnare vännen!
    Stor kram

TACK för din kommentar :)

