Konstaterande!

Jag är ledig en hel vecka nu, och har precis konstaterat att jag är luspank, och att det suger gammal röten kamelballe. Jepp, det var dagens i-landsproblem och gnäll, så nu stoppar vi det åt sidan. Det finns värre saker, som faktiskt spelar någon roll. Vi har mat på bordet och det är det enda som räknas. Idag har jag sovit länge, och därefter ringt till ett par företag som roat sig med att skicka dubbla fakturor till mig, vilket jag inte har lust att betala. Tur att man har koll på vad man betalat och inte…

Jag vill få upp våran vägg/dörr/fönster här hemma nu, så att Mini kan få sitt egna rum. Skall bli syndigt skönt när det blir gjort, men tyvärr ligger det inte i mina händer eftersom jag är beroende av snickare. Men jag hoppas att dom kommer inom kort, så att jag slipper få tuppjuck!

Gårdagen spenderades först i mitt hus, och eftermiddagen/kvällen tillsammans med min fina vän T. Supermysigt! Nu tror jag snart att vi får förpacka Oss till stan en stund och kolla läget. Längesen! Idag är mina tankar hos mina fina vänner, som är på förlossningen för att få träffa sitt femte underverk ♥

TACK för din kommentar :)

