Tidsinställt – Snart klart…

När detta inlägget kommer att publiceras så har jag NÄSTAN gjort klart min monstervecka. Jag kör på  måndag morgon igen, men en mindre milstolpe känns det ändå som om man har passerat ;) Just nu drömmer jag om semester… Inte bara om våran efterlängtade greklandssemester, utan även om att bara vara ledig, och ha en tom almanacka. Få sova länge på morgonen och bara vara hemma och pilla med det jag önskar… Mmm, längtar ♥

Köksinspo ”raw kitchen” ifrån IKEA livet hemma, som gästbloggaren Tant Johanna visar upp… Lena gillar mucho mucho mycket ;)

 

 

TACK för din kommentar :)

