En dag kvar på semestern!

Jag har ju bara en veckas semester nu, och egentligen är det inte semester, utan jag har lagt om mitt schema så att jag jobbar dubbelt veckan som kommer. Men skönt som attans har det varit ändå. Jag har inte haft en sak i almanackan, och det har varit oerhört skönt och behövligt. Inte så intensivt bloggande, för jag har verkligen behövt vila upp mig. Nu väntar några intensiva jobbveckor, men det kommer att gå bra, för siktet ligger stadigt mot V 34 och våran efterlängtade Greklandsresa ♥

Tänkte att jag skulle vara klar hemma nu, men ICKE!! Har varit så trött att jag inte orkat packa upp, men det är OK. Jag känner mig HARMONISK här, så jag har faktiskt klarat av att vara hemma utan att gå bananas på städ, tvätt, sortering, renovering och annat. SKÖNT! Mitt eget personliga strukturerade oreda ;)

Men mitt upp i allt finns även inspirationen och skaparglädjen. Just nu har jag bara lite problem med att orka få ner det på print. Men det kommer… Något som jag gått och drömt om länge är en industrivagn, men inte hittat den rätta. Det finns såå många fina, men jag vill ha the-one-for-me ♥ Och den är värd att vänta på!  Men här blev jag grymt inspirerad…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

via vtwonen

One thought on “En dag kvar på semestern!

TACK för din kommentar :)

