Besök från USA

Det senaste så har jag sett i min statistik att jag har en hel del besökare ifrån Usa. Underligt, men självklart roligt. Ännu roligare var det när jag fick en kommentar därifrån med, ifrån Katarina Ayers. DU gjorde min dag, TACK så hjärtligt ♥

Hej ! Vill bara berömma dig för din super trevliga blogg! Bor i Usa sedan 2 år och kikar på inrednings ideer för mitt hem och bara älskar svart och vitt ! Sverige är ”outstanding ”när det gäller inredning och design och självklart vill jag ha svenskt i mitt hem även här med.Tur att det finns IKEA här med.. Tusen Tack för din blogg och kommer deffinitivt att kika in här då och då..

På tal om svart/vit inredning och world wide… Just nu så har vi ju inget köksbord och i morgon styr vi krokarna mot IKEA :-) Så just nu så har vi bara mitt hemmagjorda låga soffbord, så vi sitter på golvet och käkar á la Japanese ;) Och min underbara son var det som stod för middagen idag. Hemmagjorda köttbullar, makaronen och grekinspirerad sallad. Mumma! *STOLT MAMMA*

TACK för din kommentar :)

