Första natten

I nya lägenheten, var igår, och första för barnen idag. Nu börjar våra saker så smått att hitta sin plats, även om det är en hel del kvar att göra. Jag är så rörd och TACKSAM över ALLA som ställt/ställer upp och hjälper till på alla sätt och vis. När vi kom med lastbilen igår och jag ser hela storfamiljen samlad för att hjälpa till, så kom tårarna direkt och jag stortjöt. Allt bara kom över mig, och jag visste knappt vart jag skulle ta vägen… Jag är verkligen glad över lägenheten, och att vi skall flytta, men det är även jobbigt för både barnen och mig. Och ibland rinner det över helt enkelt. Och det måste det få göra… Det är mycket känslor som snurrar nu…

Här kommer en liten sneakpeak ;)

6 thoughts on “Första natten

TACK för din kommentar :)

