Tidsinställt – Längtan och annat

Jag längtar längtar längtar just nu, och räknar ner ordentligt kan jag lova. På söndag så kommer köparna av möblerna och hämtar upp sina saker och vi blir bland annat av med vårt älskade köksbord, alla utemöbler, gungstolen och korgstolen. Men en ny milstolpe har passerats och det kräver ju även lite nytt i möbelväg, inte bara renovering. Jag ser fram emot det som bara den! Budar på en efterlängtad tavla gör jag med så håll tummarna för att den blir min.

Här får Ni en drömmande bild på en av våra vackra pioner som står på bordet, självklart ifrån Kjellbergs underbara blomsterbutik   

TACK för din kommentar :)

