Nu står jag inte ut längre… FRAMSTEG!

Antagligen längsta blogguppehållet ever, men ändå inte jättelångt ;) Kan inte lova att det kommer att bloggas jättefrenetiskt, för det är ingen vila, och ingen ro här. Det finns massor att göra hela tiden, men framsteg görs. Mina underbara fantastiska föräldrar sliter som djur i nya lägenheten och golvet är snart klart. Underbart läckert svart ekgolv blir det. Hysteriskt läckert!

Här hittade jag en bild där ”vårat” golv ligger på plats. Inte i våran lägenhet dock, men ändå ♥

2 thoughts on “Nu står jag inte ut längre… FRAMSTEG!

  1. Ser ut som ett klart val av golv, kommer bli ursnyggt, för din smak går inte av för hackor..
    Det kommer att bli så fint..
    Spännande med idéerna i huvudet..
    Du vet, det kommer bli sjukt bra i slutändan &
    den som väntar på något *gott* väntar aldrig förlänge.
    Tänk vad härligt det blir när du får börja skapa..
    Jag väntar på dig & jag förstår att du har fullt upp med saker
    runt om dig ♥
    kram

TACK för din kommentar :)

