Inspiration och skapardrömmar

Åh, vad jag vill att allt skall bli klart, helst igår, så jag kan börja inreda. Jag vill även få tid till lite pyssel snart med och jag har en del i huvudet som behöver förverkligas. Och när man inte kan hålla sig borta ifrån sina favvobloggar, så hittar man lätt mer. Inne hos Johanna hittade jag detta fina med, ifrån ett av hennes reportage i Hus & Hem :-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Detta bordet blev jag lite förälskad i med. Vi skall ha vitt bord och svarta stolar i lägenheten antagligen. LÄNGTAR tills vi hittar ”THE ONE”.

TACK för din kommentar :)

