Livet är rätt hektiskt nu…

Så jag hinner inte blogga lika mycket som jag hade velat, men det får vara så ett tag nu med flytt och allt. På fredag kommer mäklaren och fotar huset och på lördag skall vi välja golv till nya lägenheten. Det går undan i en rasande fart och jag försöker hänga med, så att säga ;) Jag har en jäkla beslutsångest när det kommer till golven alltså. A vill helst ha svarta golv, och det är jag jäkligt sugen på med, fast vi har inte hittat just det golvet vi vill ha än. Vi har hittat svart shiffer golv, men vill ha i svart trä… Tror vi?! ;) Svårt som attsingen, men jag känner att jag inte vill vara mesig och ta det som kanske är mest praktiskt bara, det skall vara det golvet som man mest av allt vill ha. Annars tror jag att man kommer att ångra sig senare. Och det skall ju faktiskt ligga där ett tag med!

Det jag VET är att jag vill ha ett riktigt MÖRKT, eller ett riktigt LJUST golv. Inga mellanting!

Detta som Hus & Hem visar är ju så lööövly ♥ Stilrent, och galet läckert!

2 thoughts on “Livet är rätt hektiskt nu…

  1. Golvet på bilden är jättesnyggt. Däremot vill jag varna för svart klinker. Dammet syns waaaay to much. Vi ahr ju det i badrummet och jag håller på att bli galen.

    • Ja, det har ju vi med, och ALLT syns, så det vill jag inte ha. Man blir skogstokig. Minsta lilla syns, och till och med vatten lämnar tydliga märken. Därför vill jag ha ett material med liv i.

TACK för din kommentar :)

