Min kärlek till…

image

Spiraltrappor är stor! Jag bara måste ha en någongång. Denna fina är ifrån en gammal missionskyrka som byggts om till ett hem. Mobilbilden är tagen ur tidningen sköna hem nr 9/2011. Fantastiskt fin :)

One thought on “Min kärlek till…

  1. shit pommes, så snygg, jag gillar det slitna, spiral trappor kan vara en snygg möbel, så som bokhylla, blomhylla.. ha tavlor i.. jag gillar att ha många idéer, man kan ju ha en sån, utan att ha den till trappa lixom”
    Kram

TACK för din kommentar :)

