Tidsinställt – Måla laminatgolv

Det går visst att måla laminatgolv ser jag nu… – Kanske borde man pröva? Detta fina såg jag på styleroom, när jag googlade på ”måla laminatgolv”.

KUL :-)

One thought on “Tidsinställt – Måla laminatgolv

  1. Va roligt, det hade jag inte en aning om, hade jag vetat om detta tidigare, hade jag gjort det i min förra lägenhet, det va skittråkig matta, så jag bytte iof till klinkers, men hade jag tänkt på det, hade man ju kunnat måla om det.
    Nu när jag vet, kan jag göra det – för gråa plastmattor som är slitna på ytan är inte så naice direkt.
    Tack för att du finns, så man får inspiration!

TACK för din kommentar :)

