Så mycket blandade tankar, och sneakpeak.

I morgon så når vi en ny milstolpe i vårat liv. Något som jag inte hade trott skulle ske. Det är mycket blandade känslor, men jag vet att det är rätt. Innerst inne vet jag det, men det känns ändå oerhört svårt att ”ge upp huset”. I morgon får vi alltså lägenheten, och på söndag påbörjas lägenhetens make-over. Spännande, men läskigt på samma gång. 4 stollar skall gå från 186 kvadratmeter, till ynka 70, 5. Men vi skall allt lyckas bygga om den bra får vi hoppas. Men just nu känns det väldigt läskigt i mig :/ Det är en jätteförändring, och även om jag vill detta, så tycker jag att det är jobbigt med förändringar. Speciellt när de rör en av mina trygga punkter i livet.

Här kommer en liten sneakpeak på nya lyan, inte mina möbler dock, som Ni kanske ser. Ursäkta den usla bildkvaliteten med… Jag har inte tagit bilderna själv, det har mäklaren gjort. Jag har bara redigerat lite eftersom dom var så himla missvisande i färgerna.

One thought on “Så mycket blandade tankar, och sneakpeak.

TACK för din kommentar :)

