Trött

Jag är så hysteriskt trött hela tiden numera så jag orkar knappt blogga. Det händer massor i vårt liv som tar på krafterna. Spännande, men ack så energidränerande. Vi har beslutat Oss för att sälja vårat hus och det är både fantastiskt spännande och skrämmande på en och samma gång. Vi skall flytta tillbaka till min hemstad och har köpt en lägenhet där på ett område jag alltid älskat. Det skall bli så skönt att komma hem igen och jag längtar sååå. Dessvärre är det en del som skall fixas med huset först innan det kan fotograferas och komma ut på visning, och det suger ut all energi som finns i våra kroppar. Jag längtar till det är över så att man kan släppa den jäkla stressen som det medför. Jag trivs egentligen här vi bor idag, men det praktiska runt omkring är för mäktigt. Det finns inget nattis så det finns ingen som kan ta barnen när jag jobbar. Så när allt väl är färdigt och vi flyttar hem så kommer allt bli så mycket lättare. Där finns min familj, mina vänner och mitt jobb ♥ Jag längtar! Och trots att vi får lägenheten redan första juni så känns det så långt bort, eftersom vi måste greja här. Medaljens baksida, när man inte har en hyresrätt som man bara kan säga upp… Men jag vet att vi kommer få det hur bra som helst när allt är klart, men just nu känns det lite övermäktigt, därav den dåliga bloggningen.

8 thoughts on “Trött

  1. Har du sökt plats på nattis eller vanligt dagis?

    Vi har satt upp dem små på nattis men hon på förskolekontoret sa att vi skulle inte räkna med plats på minst ett år.. :/

  2. ååå vad jag önksar att vi bodde i vara nu. ja ja för suckta efter erat hus genom dina gamla blogginlägg.

    Önskar er all lycka som finns i uddevalla. Ni är helt klart värda det.

TACK för din kommentar :)

