Whiteboard-klocka

Hur jäkla cool var inte denna heta klocka? Jag är lite smått besatt av klockor, och speciellt ovanliga sådana så denna föll mig verkligen i smaken :-) 689 kronorPriisma. ÄLSKA

Detta är en vit kvadratisk klocka med svarta visare när du köper den. Det faktum att klockan även är en magnetisk whiteboardtavla, och levereras med en penna, kan man se som en bonus. Det kanske verkar opraktiskt att skriva på klockan, men om man vill att ett meddelande ska bli läst så är klockan den ideala platsen eftersom man tittar på den.
 
Storlek: 40×40 cm Material: rostfritt stål, plast.

3 thoughts on “Whiteboard-klocka

  1. har varit här inne & glott flertalet ggr & jag tycker att klockan med witeboard tavlan ,skulle passa hemma hos mig..
    Känns som den tickar för struktur i min vardag & det skulle vara en fröjd att få vara ägare till den.
    Smart lösning, läcker design..
    Undrat länge om man skulle kunna göra en sån..

    • Köp en whiteboardtavla med magnet i. Kan tänka mig att kanske Claes Ohlsson har. Borra sedan ett litet hål och sätt in ett urverk. Panduro vet jag har urverk. Sedan köper du bara whiteboardpennor. KLART :D

TACK för din kommentar :)

