Sjukstuga och inspiration!

Här rinner snoken, ögonen och halsen är katastrof. Svimmade styggt igår med och yrseln ville inte släppa sitt grepp om mig så jag fick vaktas igår :/ Idag känner jag mig ungefär som en klubbad säl, men jag har tvingat i mig massa mat regelbundet så yrseln är lite bättre som tur är, men det blir en tur till VC i morgon.

På tal om något helt annat… Titta vad fint jag hittade inne på IKEA-bloggenMULIG klädhängare för endast ynka 129 kronor, som finns i svart och vitt. De har pyntat den och satt sin personliga prägel på den genom att klä den med fin naturtråd och lite andra personliga föremål, för att mjuka upp den annars hårda anblicken. På så vis blir den inte bara en klädhängare, utan även en läcker inredningsdetalj.

Ha-begär på denna vackra skapelse, säger jag bara!!

5 thoughts on “Sjukstuga och inspiration!

  1. Riktigt snygg detalj, man kan ju använda i princip de flesta saker man ha till det de kanske inte
    va tänkta från början el, som denna fina kläd..*saken* kanonsnyggt med naturtråd, galet intressant, ska nog ta en tripp till IKEA framåt, blir bara så j:kla pank efter en runda dit..*L*
    Men det är kul ;O)

    Kramen & krya på dig vännen ♥♥

TACK för din kommentar :)

