På order från Mamman

Så gick jag ut och gick, för att öka min blodcirkulation och höja mitt blodtryck något. En PW varvat med löpning i en timma och kvart gjorde mig gott Jag fryser fortfarande massor och blodcirkulationen är kass, men jag känner mig lite piggare i pallet och det uppskattas massor. Cirka 450 kalorier fattigare är jag med och det tackar vi för :-) Nu skall jag ta tag i den där städningen, som jag skulle påbörjat förut, men ibland måste man prioritera annat. Tjillevippen mates

2 thoughts on “På order från Mamman

  1. Du är fö go – mitt blodtryck ligger på marken – borde nog med ut & röra på mig, men latheten har just nu bitit mig, men kommer väl, få ta tag i det..
    Bli inte ovän med damsugaren :)

TACK för din kommentar :)

