Ett uppvaknande from hell

Igår lade jag mig 20:30, tillsammans med mina älskade vampyrer ;) Stefan Salvatore, jag är så hysteriskt kär i dig att jag knappt finner ord!! Finns ingen som får mitt hjärta att slå som du ;) Men men… I alla fall… Jag somnade efter att jag stängt ner Vampire Diaries, och vaknade upp halv 11 idag. Däremot så känns det som om någon har misshandlat mitt kropp totalt inatt. Jag kan knappt vrida på huvudet och det känns som om jag har värsta träningsvärken i hela min kropp. Helt galet! Och mitt huvud känns som om någon har stått och hoppat på i cirka en timma. Men det skall vi råda bot på snart! Antagligen har nattens vidriga drömmar satt sina spår, och fighterna har varit oändliga. Denna kropp är tydligen inte van vid den behandlingen ;) Så nu blir det en härlig dusch! Har stoppat i mig lite näring, så nu skall jag försöka värma upp denna isbit till kropp, innan jag tar tag i huset. Jag skall roa mig med att städa, skura, damma, rensa och slänga ♥ Det som får mig att må bäst! Volymen skall självklart vara på topp samtidigt.

Hoppas att Ni får en fantastiskt lördag mina pinglor! Det skall jag försöka ha :-)

2 thoughts on “Ett uppvaknande from hell

TACK för din kommentar :)

