Hinner inte riktigt med, men ändå…

Idag har det gått i ett allting, men samtidigt härligt att  ha fullt upp. Jag trivs när jag har massor med fart och fläkt runt mig i perioder. Jag växlar gärna! Nu kommer det att vara fullt upp fram till V 33, och sedan blir det lite semester för mig :-) Satan i gatan vad jag längtar till Grekland när jag tänker på det ♥ Och min lilla minifis skall flyga för första gången – STORT!

En sak som är bra har jag hunnit med i alla fall och det känns sjuuukt BRA! Jag har bokat biljetter :-) I oktober skall jag se ett av mina favvoband…

RAUBTIER ♥

 

TACK för din kommentar :)

