Kärlek och rofylldhet ♥

Som vanligt så blev det ett besök till min underbara blomsterhandlare idag. Jag är helt besatt av den butiken Och med tanke på att vi hade typ världens billigaste blomstervaruhus i Uddevalla, med ett utbud som inte kan jämföras med något så älskar jag denna lilla butik. Servicen, utbudet och priserna är kanon Visst, lite dyrare än i Uddevalla är det ju, men denna lilla blomsterhandel är personlig och helt outstanding!

Min altan börjar mer och mer ta form för var dag som går Kunde inte motstå de fantastiska betongfötterna, som matchade de nya betongkrukorna så fint!

11 thoughts on “Kärlek och rofylldhet ♥

  1. Hej Lena! Nu hittade jag hit! TACK för allt fint du skriver, det VÄRMER våra hjärtan! Känns sällan som att man hinner med allt man vill göra, materialet finns men inte alltid tiden så vi blir superglada över din POSITIVA ANDA! Skulle vara fint med någon grå sten i krukorna eller kanske lite spansk mossa? Så man inte ser kanten på innerkrukan…;0) någon idiot verkar ha klippt snett?!

    Massa kramar från ”blomsterhandlarn´s dotter”

    • TACK så hemskt mycket fina du :-) Gråsten kanske skulle vara fint, spansk mossa måste jag söka på först för det vet jag inte vad det är :S Men det var absolut inte någon idiot som klippte. Jag är så TACKSAM över att du ville hjälpa mig. Massa KRAMAR Lena.

      • Spansk mossa är grå och lite krusig, fin att hänga lite över kanten så ser det lite vilt ut… heter tilancia tror jag om du vill googla! Vi har oftast det hemma, man använder det för att dölja jord och sån´t!
        Nu tror jag att sängen kallar- så vi vaknar KREATIVA, INSPIRERANDE & GLADA imorgon!

TACK för din kommentar :)

