Tidsinställt – Mina föräldrar

Jag vet inte vad jag har gjort för att förtjäna så fina föräldrar som jag har! Jag älskar dom över allt annat och skulle göra precis ALLT för dom Dom är de finaste människor som någonsin satt sina fötter på denna jord, och jag tror aldrig att någon någonsin kan förstå hur speciella dom är. Dom har lärt mig allt, och med dom så klarar jag allt. Det finns inget som får mig att tvivla så länge jag har dom i min närhet. Dom har lärt mig vad som är viktigt i livet, hur man skall behandla sina medmänniskor och hur man skall vara en godhjärtad själ. Mina föräldrar är dom finaste som finns och jag önskar att jag kunde ge dom hela världen. Det absolut värsta med att bo där jag bor, är att jag inte har mina föräldrar nära. Trots att vi ses ofta, så är dom de viktigaste för mig. När jag vinner en massa miljoner på lotto (när jag nu skall börja spela…?) så skall jag köpa Oss ett hus vid kusten, så att jag kan vara nära dom igen Fast fram till dess så får jag nöja mig med att hälsa på så ofta jag kan…

Nu i helgen så skall dom underbara åka hem till mig och bygga upp våran redskapsbod, och känner jag dom rätt åker dom inte därifrån förrän den är färdig. Hur fantastiskt är inte det? TACK FÖR ATT NI FINNS

2 thoughts on “Tidsinställt – Mina föräldrar

  1. Fina föräldrar du har – de är guld värda för dig!
    Inte konstigt att du är som du är – de ha format dig till den underbara människan DU ÄR!

TACK för din kommentar :)

