Jag har tänkt skriva

I flera dagar, men jag har inte haft några ord att printa ner. Det har varit tomt i mig. Jag har så mycket tankar i mitt huvud just nu och så mycket snurr, så jag har inte orkat. Jag har svårt att sortera ibland, och nu är en sån tid. En tid som jag behöver fokusera på mig själv och hitta verktygen att få tillbaka min potential. Jag brukar inte vara så personlig i bloggen, och även om det var förvirrat för Er, så är detta verkligen att öppna upp sig, för mig.

Så dessa dagar har bestått av… Sol, altanhäng, solbrillor, kall cider, garrar, grillmat, inredningstidningar, blomsterhandel, plantering och annat härligt pillande… Ibland måste alla måsten och annat få stå tillbaka. Man stannar upp, suger in, och tar tillvara på livet, även när det känns tungt. Livet är skört, som en tunn tråd, därför gäller det att vårda det ömt ♥

Härlig bränna har jag fått idag med. Det gillas skarpt :-) Mer kommer, och då blir det lite altanpix. Jag har roat mig med att olja in utemöblerna idag med bland annat. Och ”pyntat” lite :-)

2 thoughts on “Jag har tänkt skriva

TACK för din kommentar :)

