Altanen

Våran altan är STOR och jag har inte riktigt fått den så mysig tycker jag. Men häromdagen, igår, åkte jag in till min blomsterhandlare (den bästa) och shoppade loss :-) Med mig hem hade jag videkissarplantor, olivträd, massa lavendel och en hel del annat jag inte vet namnen på. Man hittar alltid hur mycket fint som helst, och grymt bra priser har han med. Det gillas massor, med tanke på att det köps en hel del blommor hit

7 tankar om “Altanen

  1. Ser att du har *oliv-träd* :)
    Jag vill ha!
    Ska fixa på måndag, men måste dom stå i lä,
    Vet du?
    Undrar eftersom jag vill ha dem i mina betongkrukor ute..
    Kramen

  2. Gud så kul!. Vi håller fortfarande på och harvar med att få tillstånd. Vi har 5 grannar och 1 ger sej fan på att vi inte ska få bygga….nu ska det upp inämnden men vet ju inte än om det går igenom…grrrrrr

    • Men vad tråkigt! Förstår att det är kämpigt och ledsamt. Håller mina tummar hårt för att det går igenom, och att grannarna tar sitt förnuft till fånga.

      Varför gör dom så här? Kram.

TACK för din kommentar :)