Snittblommor och trötthet

Jag är så hysteriskt trött idag att jag knappt vet vilket ben jag skall stå på. Dels så jobbade jag i ett dygn, men sen var jag hos Naprapaten idag morse. Han sa ju att man kunde bli helt slut, men jag märkte inte av det så mycket första gången. Idag där emot… Jag har sovit middag två gånger och ändå sitter jag och gäspar nu ;) Skönt var det i alla fall och det är som om den där Naprapaten har röntgensyn. Jäklar vad grym han är! Berättar precis hur allt sitter och varför jag har så ont osv. Imponerande!

Därefter åkte jag till min blomsterhandlare och införskaffade lite nya snittisar till vårt hemUNDERBART! Tycker att dom gjorde sig perfekt där. Dessvärre så glömde jag att torka av spegeln innan jag tog korten, så det kan Ni väl försöka se förbi ;)

2 thoughts on “Snittblommor och trötthet

TACK för din kommentar :)

