Tidsinställt – Out

Just nu så funderar jag en hel del på våran utsida. Skulle vi ha obegränsat med pengar så skulle jag inte tveka en sekund på att anlita någon som dränerar kåken, lägger nya gångar med fina plattor, målar teglet på fasaden vitt, byter våra fönster och altandörr till nytt samt gör altanen sommarfräsch ;)

Men riktigt så fungerar det ju inte, så då behöver man ju skaffa sig en PLAN B. Hur ser Er drömuteplats/drömaltan ut? Våran är ju enorm (tycker jag) och med en stor pool i mitten, och jag tycker att det är lite (läs: mycket) svårt att inreda altanen. NÅGON som har några bra TIPS till mig? Vad skall finnas med på altanen. Hur lägger man upp det smart?

SNÄLLA!! Kasta Era braiga idéer på mig!! :-)

TACK för din kommentar :)

