Tidsinställt – Jag vill ha svar!

Det är en sak som jag har gått och klurat på ett tag som jag inte förstår, och jag gillar att förstå saker… Jag skulle vilja lägga en stor beställning hos någon, och jag har skrivit till denne två gånger för att få svar på ett par frågor, men jag får inga svar. Varför är det så? Vill de inte sälja och tjäna pengar? Resultatet blir ju att jag inte vill handla där, och mig kunde hon verkligen tjäna pengar på. Så jag förstår inte… Jag skulle bli SUPERGLAD om någon ville handla hos mig, och jag skulle verkligen kasta mig på mailen för att ge mina kunder svar på sina frågor, om jag nu hade ett företag då, vill säga. Tjänar vissa så djävulskt mycket pengar att de inte behöver fler kunder, eller vad är grejen? En annan gång så frågade jag en annan vart jag kunde få tag i hennes produkter och angav 3 olika kontaktuppgifter, men även där… INGET SVAR!!

Vad fasen är problemet undrar jag? Jag tycker att det är rent ut sagt ohyfsat!! En STOR tummen NER!!

2 thoughts on “Tidsinställt – Jag vill ha svar!

  1. Det är verkligen aptrist att inte få svar…
    Dålig service…*bara* trååk..
    Lika som jag vill oxå ha svar, om jag skickar ett mail, men somliga vill inte,
    kanske de är galet glada att *JUST* dem lyckats, men kanske inte har något att sälja, tomma lådor..
    Tråkigt..
    Svaret, kanske är att de bara har en bild på något men ingen rulltians på varorna eller något annat..
    *släpp det, vet att det känns jobbigt, på deras dåliga bemötande sätt ;(*

    fining ♥

TACK för din kommentar :)

