Tråkdag

Vaknade från och till massor med gånger i morses, av någon anledning. Sedan ringde dom ifrån psykiatrin och frågade om jag kunde jobba, och det hade jag så gärna velat, men eftersom ja hade ett möte på 1 timma i Uddevalla (samt 2 timmars bilresa), så var jag tvungen att tacka nej till 8 timmars arbete, SURT!! Men men… Detta är en sån dag som bara är, varken bra eller dålig, bara tråkig. Helst hade jag velat lägga mig nu, för jag är redan trött, och jag skall jobba i morgon, men jag vill inte lägga mig samtidigt som barnen så jag tänker trotsa tröttheten, och unna mig lite egentid

Jag har bloggat uselt det senaste och jag kan inte lova att jag kommer bättra mig riktigt än heller, för jag är trött. Sedan har jag en vän som mår dåligt med, som jag tänker på hela tiden och det är inte roligt… JAG VILL ATT DU SKALL MÅ BRA!! Kom tillbaka ♥ 

Förövrigt, så funderar jag en del på vad jag vill i mitt liv, allt ifrån i inredning till stora avgörande beslut. Och när huvudet går på högvarv så får jag sålla lite och då hamnar bloggen dessvärre inte på högprio-listan… Jag längtar till sommaren med… Varma dagar med heta solstrålar mot kroppen, ett dopp i poolen och massa grillat kött! Just nu så har jag lite svårt att leva i nuet, utan drömmer mig hellre bort… Jag tar en dag i taget, och försöker göra det bästa av den. Mitt nästa projekt skall vara att göra en ny mood-board här hemma som jag kan vila ögonen på. Sen måste jag införskaffa lite nya stora ramar för jag har ”fått” lite fint nytt som skall upp på väggarna Natti.

Tills jag kommer tillbaka så får Ni njuta av lite fint ifrån Stylizmos blogg.


4 thoughts on “Tråkdag

  1. Drömmar ska man ha. Jag är också en dålig bloggare nu…men kommer tillbaka.Visst ska man leva i nuet men inte helt hela tiden. Man måste även planera. skulle också vilja göra så mycket men just nu måste jag ta hand om livet…..

TACK för din kommentar :)

