Mastigt

Sprungit 5 km, gått ytterligare 5 km, tränat styrka, solat, lagat mat, dammsugit, dammat, skurat toaletter, moppat golv, varit på fotbollsträning, fightats med en av mina kiddows, ringt en massa nödvändiga jobbiga samtal osv…

Nu förtjänar jag faktiskt att sätta ner mitt arsle i soffan!! Ljusen är tända och jag slötittar på Fråga Olle. Ibland undrar jag hur folk kommer på allt alltså ;) Alla har självklart rätt till vilka böjelser som helst, det respekterar jag verkligen, men hur 17 kommer dom på vissa saker, undrar jag?!

Nu skall jag snart förpacka mig till sängen, men först skall jag invänta A som jobbar sent. Men han skall visst komma med pizza till mig. Det behöver jag, trots att man egentligen borde hoppa det, speciellt vid denna tiden.

När jag var ute i skogen förut hittade jag en fin videkisse-kvist

4 thoughts on “Mastigt

TACK för din kommentar :)

