Tillbaka, och med DIY-tips :-)

Hej alleman!

Jag har jobba en massa denna veckan och tyvärr så hann jag inte tidsinställa lika många inlägg som jag hade hoppats på, så det har varit lite fattigt på bloggfronten. Det visar dessvärre detsamma i plånboken denna månaden, men så är det ibland (läs:ofta). Och på tal om budget så tänkte jag dela me mig av ett DIY-tips från CaisaK.

För ett tag sedan så köpte jag ju vita porslinsmuggar som dottern fick sätta sin konstnärliga prägel på, se HÄR. Och jag har planer på att göra mer. Har ytterligare 8 stycken muggar som jag tänkte måla med porslinsfärg, men är sugen på att måla även annat porslin. När jag var inne hos CaisaK. så jag hennes alster. Grymt läckert, tycker jag. Jag är ett STORT FAN av hennes blogg, och jag blir ju inte mindre impad nu kan jag ju lätt säga. WOW

TACK för din kommentar :)

