Greklandsresa √

Jag hade inte tänkt att resa utomlands i år, för det har varit, och är, så jäkla mycket kostnader åt höger och vänster. Men, när jag såg ett bra erbjudande så kunde jag inte motstå. GREKLAND blir det och det blir Minis första flygtur. Hoppas att det går kanonR är överlycklig, och M var mest orolig att vi skulle ramla av flygplanet om vi skulle flyga. När jag sa att vi inte skulle ramla av så säger den lilla att hon vill komma hem till Mamma NU, och att hon älskar mig. Då saknar man verkligen ihjäl sig, även om det är oerhört skönt att dom åker iväg ibland :S

Så i Augusti bär det av till Parga i Grekland… 4-stjärnigt hotell, 32º på dagen, 19º på natten, 11 soltimmar/dag och 25 º i vattnet… – Ja, jag kan nog gå med på att spendera en vecka där ;)

9 thoughts on “Greklandsresa √

  1. Så himla gott!!
    Rasmus berättade detta väldigt glatt när han var hemma, han skulle få längre sommarlov sa han överlycklig=) För oss blir det nog ingen resa i år fastän Nicklas var helt bestämd på att vi skulle åka detta år, skulderna hopar sig så bäst att betala dem först kanske.:/

TACK för din kommentar :)

