Spännande dag!

Först så stressar jag hem från jobbet, på väg hem stannar polisen mig och ger mig en fortkörningsbot för första gången :´( Precis när det skiljde mellan 90 till 70 vid en nedförsbacke så tog dom mig på 82, och när jag åkte därifrån stortjöt jag och svor på samma gång. Springer in på dagis för att upptäcka en underbart glad dotter som kastade sig om halsen på mig. Iväg till tandläkaren med Mini som säger i bilen att det visst hade varit stressat i morse så tänderna hann dom inte borsta (!!!!) HJÄLP!!! Men men, bara att gilla läget. När vi kom dit så såg det i alla fall jättefint ut sa dom. Kanonfina gaddar, fast ett litet saxbett när hon biter. Det hade R med, men det växte bort. En glad tjej som kastade sig upp i stolen i alla fall och satt och fnissade. Eftersom hon var så duktig så fick hon en lila ödla av den snälla tandläkaren :-)

En tur till Lises blev det med där Mini fick handla för sitt presentkort! Om hon var lycklig över alla Cremes nyheter. Hon ville helst ha allt :-)

MER KOMMER KANSKE SEN… För nu skall jag iväg på ett projekt. Mycket mycket spännande skall det bli :-)

 

One thought on “Spännande dag!

  1. Din dotter va ju underbar, tänk att få slänga sig om halsen om en så underbar mamma som du ♥
    Böter är aldrig kul, tråkiga pengar.. grr, men man gör inte om det igen iaf:)
    Något positivt..

    Kram

TACK för din kommentar :)

