Klar för idag

Jag blir verkligen som en besatt när jag sätter mig med bloggdesigner och jag kan verkligen inte sluta förrän jag är hyfsat nöjd. Det är riktigt irriterande, för jag har egentligen ingen lust att spendera så många timmar på det, men min blogg måste också få vara harmonisk till sitt utseende… Ja, jag hör hur rubbat det låter, men det igår helt enkelt i min charm ;)

Idag hade jag planerat att göra en del jobb hemma, men det har inte blivit mycket av den varan tyvärr. Men det finns en dag i morgon med förhoppningsvis… Det blir ingen ny lur för mig. I alla fall inte ifrån 3. Dom hade klantat sig så om jag ville förlänga abbonemanget och få en ny lur så skulle jag få betala mellanskillnaden av de månader som är kvar på det jag har idag, samt att jag skulle få betala i 24 månader framåt + den tiden som jag har kvar. Och det var inte vad de sa från början. Det skulle med andra ord bli en väldigt dyr historia, så jag tackade för mig och bestämde mig för att köpa ny telefon ifrån några andra i stället. Och jag tror att det blir Telia denna gång. De har bäst täckning överallt, och har det mest stabila nätet och det betyder mycket för mig. Visst, det blir kanske några kronor dyrare, men det får väl gå i så fall. Jag skall kolla upp detta mera. Har sagt upp mitt abbonemang  hos 3 i alla fall, så får vi se vart jag hamnar sen helt enkelt.

Från telefoner, över till det bloggen faktiskt handlar om… INREDNING! Såg en fantastiskt fin barnkalas-dukning inne hos Caisa K, där basen låg i min favvofärg GUL

 

 

10 thoughts on “Klar för idag

      • Tråkigt vännen – jag som proklamerade så mycket för 3, men jag tycker att de fortfarande är bra, men blir ledsen när jag märker att du skulle få betala extra.. *Låter fan inte klokt*..grrr

      • Klart att du fortfarande tycker att de är bra. Jag har varit jättenöjd hela tiden, men tycker inte riktigt att man gör så mot en trogen kund. Skulle dom bara löst det så skulle dom ju fått mig som kund i minst 2 år till, så dom förlorade ju en hel del. Betydligt mer än de tjänade…

TACK för din kommentar :)

