När skall det bli en skogstur tro?

Jag har tänkt nu i flera dagar att jag skall ta mig en tur till skogen, så jag får plockat lite ris och andra trevligheter. Men av någon anledning har det inte blivit av än, men i morgon måste jag verkligen. Gula fjädrar är redan införskaffade, så nu väntar jag bara på riset. En lite makeover kanske det skall få, men jag har inte riktigt bestämt mig om det än.

Se så fint det är i Daniella Wittes shop. Fantastiskt! Hoppas verkligen att jag någon gång kommer att kunna besöka den live.

2 thoughts on “När skall det bli en skogstur tro?

TACK för din kommentar :)

