Rörigt i pallet

Jag vet inte vad jag vill. Jag känner mig lite smått förvirrad, så därför har det stått rätt still här i bloggen. Jag vill ändra om här hemma känner jag, men har för mycket annat att tänka på, som gör att jag inte riktigt kan sortera på det sätt jag önskar och det tar oerhört mycket energi från mig.

Häromdagen kände jag i alla fall att jag ville få lite liv i hemmet, och vad är bättre än blommor då?! Färska vackra snittisar är mitt nya beroende. Och just nu så är favoritfärgerna vitt och lime, och det gick även blommorna i

Så när jag tittar bort mot bordet nu så blir jag genast lite mer tillfreds

5 thoughts on “Rörigt i pallet

  1. Ja du alldeles för mycket här också. Jag mår bra av att bibland skriva ner och få pränt på det jag måste göra eller tror jag mpste göra.

TACK för din kommentar :)

