Rolls Royce

Denna månaden så gick min lön till att köpa nya skor. Jepp, Ni hörde rätt. Jag har sådana jäkla problem med mina benhinnor, högra foten och knäna, så nu var jag tvungen. Men jäklar vad det sved. 1 600 riksdaler för ett par jäkla skor (!!!!). Visst, det skall vara ett par Rolls Royce, men kom igen… Det är ingen höginkomsttagare det här!!

Men dom är rätt läckra i alla fall som tur är väl det alla fall. Och jag fick dom med limegröna detaljer med, ett par Asics GT-2071

4 thoughts on “Rolls Royce

  1. :) 3 är bra!
    Har haft dem i flera år nu & tycker inte att de ger en fel bild av sig för mig,
    snarare tvärtom – tycker de är mycket bra, min *lur* kom idag ;)
    en Galaxy S11 ;)

TACK för din kommentar :)

