Ny lur

Nu blev det dags att skaffa ny lur för min del. Har varit lite i valet och kvalet om jag skall förnya, men jag kände nu att jag slår till. Många har haft åsikter om 3, men jag kan ju bara utgå ifrån mig själv och jag har faktiskt aldrig haft några problem med dom. Tele 2 och Telenor har jag haft problem med, men aldrig 3. Alltid bra mottagning har jag med, förutom om jag är i de djupaste av alla skogar, vilket inte händer så ofta ;)

De två olika som jag stod och valde emellan var Iphone 4S och HTC one X. Det blev den sistnämnda. Den är klart vassare, på de flesta punkterna, så valet var rätt enkelt ♥ Så om två veckor kommer min nya vita skönhet. Inte bara jag som kommer bli glad då tror jag ;)

 

HTC One X – telefonen som höjer ribban. Processorn bestående av 4 kärnor på 1.5GHz vardera gör mobilen till ett riktigt kraftpaket. Mobilen har en HD-upplöst skärm på 1280×720 pixlar som ger dig en otrolig skärpa.

One thought on “Ny lur

TACK för din kommentar :)

