En aj-dag, men sicket väder :-)

Jag har haft världens skallebank hela dagen, och vore det bara lite vanlig huvudvärk hade jag varit nöjd, men det är ju inte det. Jag avskyr mitt huvud. Migrän borde utrotas för gott! Fast med detta väder vi haft idag så skall jag inte klaga ändå. Jag har först sprungit (mina ben var som sirap, gick alltså sådär bra, men tog mig igenom 6 km), och därefter solade jag på vårat underbara soldäck Eftersom jag inte kan sola, eftersom jag inte kan ligga still mer än när jag sover så satte jag i musik i öronen på högsta volym och jag klarade minsann att ligga där i nästan en hel timma, och jag gick bara upp 2-3 gånger. Det är nog rekord tror jag. Så hög musik alltså mina vänner, så kanske man kan få bli lite bruner ;)

Längtar tills vi gör i ordning där ute. Tar fram alla möbler och får i ordning poolen :-) Jag vill ha semester nuuuu… Tänk om man kunde få vara ledig mellan april – september. Jäklar vad gött det hade varit!

Förresten, jag har glömt att berätta en sak… Jag skall visst ha semester på lördag, för vi skall åka till Ullared och Gekås med A:s jobb. Weeiiii

Btw… Idag fyller mitt lammkött år! Nästan så att han inte får behålla den titeln… Grattis VACKER

7 thoughts on “En aj-dag, men sicket väder :-)

  1. Hua har du vårat i din blogg?
    Jag måste nog uppdatera min – annars kanske jag mister
    dig & det vill jag INTE!
    Tråkigt med migrän – solning gör det ju iof inte bättre, höll själv på att få det i morse..
    Men hoppas att det är över!

    Bästa cybervän! ♥

TACK för din kommentar :)

