Cravings de-luxe och sjukstuga

Var iväg och tråkhandlade lite förut. Lite nödvändigt ont. Passade på att sola med för första gången på gubblänge, medan A och M var och tvättade bilen. M är hemma från dagis idag för hon har fått världens hosta, och ulkade igår för att hon knappt kunde andas. Det kom inte upp något, men hon var, och är risig :´(

När vi kom hem så fick jag världens cravings efter choklad. Och efter att ha letat i kyl, frys och skåp så lyckades jag skrapa fram damtårta, blåbärsglass, nougatkräm och hasselnötter ♥ Sicken underbar kombo!

Ser det inte läckert ut, så säg?!

På eftermiddagen fick jag äntligen tag i vårdcentralen och det gick smidigt som attans. Fick svara på några frågor om urinvägsinfektion över telefon och sedan skickade dom ett recept sen till apoteket som jag bara kunde komma och hämta. Nu är första tabletten intgen så nu hoppas jag att det snart skall börja ge med sig. Usch, va ont det gör med urinvägsinfektion alltså. Inte mysigt alls :/ Nu skall jag jobba lite, sen blir det bak med med Mini ♥ A fyller år i morgon så då skall han ha med sig fika och bjuda kollegorna på :-)

Vi skall pröva Oss på ”Bagarflickans specialare i långpanna”, eller som vissa säger ”Baka onsdag, skär torsdag” eller ”Succéakakan”.

2 thoughts on “Cravings de-luxe och sjukstuga

    • TACK gumman! Jag har faktiskt känt mig bättre redan idag, för jag starta kuren med att ta en extra igår och idag, så det börjar redan vända. Såååå UNDERBART!! Och kakan blev kanon, och jätteuppskattad ♥

TACK för din kommentar :)

