Vårkänslor

Idag när solen stekte och dagens möte med mäklaren var klart (vinstskatt för lägenheten som dras av på deklarationen :/), så fick jag ett rejält sug efter att införskaffa lite ny blomsterfägring till hemmet Blev en tur till Blomsterlandet innan jag styrde kosan hemåt. Där inne skulle man ju kunna handla hur mycket som helst. Blommor gör mig glad Vet inte hur det blev så, men sedan ett par år tillbaka så fullkomligen älskar jag blommor :-)

Enda minuset är att jag har fått en jeeeedra urinvägsinfektion… Ont som satan gör det, så i morgon blir det en tur till farbror doktorn. Har försökt att städa bort det idag… Det fungerade väl kanske inte alls, men hela mitt hem är skinande rent  och tvätten är tvättad. Har till och med städat ur mina slit-och-släng-köksskåp så nu behöver vi inte köpa nya luckor ;) Jodå, det skall vi allt göra, och det lutar åt VITA

2 thoughts on “Vårkänslor

TACK för din kommentar :)

