Lyckliga Lisa & mitt eget tillverkade konstverk

Idag har jag varit i Lidköping med lilltrollet aka. Mini och roat Oss med en massa härlig shopping och god mat. En härlig mamma-dotter-dag helt enkelt. Vi tog även en sväng till Lyckliga Lisa, och fick bytt till en ny ljusstake (den förra gick sönder). Dessvärre glömde jag den gamla hemma, men hon var gullig och lät mig komma in med den i nästa vecka oh jag fick ändå med mig en ny idag :-) DET kallar jag SERVICE!! Ett sånt bemötande gör att jag definitivt kommer att handla där mycket mer

Och förresten… Ser Ni järnkonstverket på bilden?? Den har jag svetsat ihop :-) Ännu är den inte komplett, men har får Ni en provkik ♥

 

One thought on “Lyckliga Lisa & mitt eget tillverkade konstverk

  1. ♥ Härligt det låter…
    Det finns inte många servis ställen idag, men jag uppskattar
    de som har det..

    För att vara första ggn på kursen
    *TYCKER JAG ATT DEN BLEV HELNAICE!
    *Hott!!*

TACK för din kommentar :)

