Såå läckert!

När jag var inne på facebook så hamnade jag under en köp och säljsida som någon lagt till mig på. Där såg jag en lägenhet som var till salu i Uddevalla, som jag kommer ifrån ursprungligen. Och den var såå läcker! Jag skall inte flytta tillbaka alltså, men den var så läcker att jag var tvungen att dela med mig av den. Känner inte nuvarande ägaren heller, men jag hoppas att det går bra. Blir ju lite reklam tros allt och bilderna ligger ju ute på blocket HÄR för den som är intresserad av lägenheten.

Om Ni visste hur jäkla gärna jag vill ha sådana vita högglansiga golv

One thought on “Såå läckert!

TACK för din kommentar :)

