Tapetförfrågan från Anna

Jag fick en förfrågan om en tapet som jag skall försöka lokalisera tänkte jag. I vårt förra sovrum, i bostadsrätten, så hade vi denna tapet från Boråstapeters kollektion Bohéme nummer 3390.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I Minis sovrum så hade vi också en tapet ur den kollektionen, fast nummer 3373.

När vi flyttade till vårt hus för ca 1 år sedan, så hade vi en mörk tapet i vårt sovrum som jag inte gillade. Då tapetserade vi med tapeten Karelia (286-01) från kollektionen Essens från Duro.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Men vi funderade även på något i lövstil, som denna från Duro 292-02.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Alla tapeter som jag har lagt upp finns i andra färger också. Lycka till med tapetvalet :-)

3 thoughts on “Tapetförfrågan från Anna

  1. Hej igen, men vad gulligt av dig! Jag hade inte förväntat mig svar så snabbt utan skulle bara kika in igen för lite inspiration och så fanns det här inlägget :)
    Dessvärre var det ingen av de tapeterna, men jag är jätte glad att du tog dig tid och svarade. Tusen tack! (Bladtapeten du har uppe är mitt andrahandsval :)). Kram Anna

TACK för din kommentar :)

