TACKSAM

Idag vaknade jag upp av att min man sjöng för mig när klockan var halv fem på morgonen… *KÄRLEK* Ja, dagen är här och jag är numera alltså hela 29 år gammal Jag har redan blivit hur uppvaktad som helst och är så himla glad och tacksam över att jag har så fina människor runt mig, som finns för mig och älskar mig för den jag är Ni är BÄST!

Ett mail fick jag nu på morgonen med som gjorde mig så himla glad. Vem det var ifrån tänker jag inte berätta just nu, men det gav mig mycket hopp om något som jag länge velat göra länge. Jag hoppas innerligt att det går vägen :-) En perfekt start, på en tillsynes perfekt dag Nu skall jag hoppa in i duschen, och sen väntar jobb. Idag är en bra dag och jag är såå lycklig! Ville bara säga det :-) Kärlek till Er, från mig ♥   

7 thoughts on “TACKSAM

TACK för din kommentar :)

